Första dagen av fyra..

Nu har nedräkningen mot semestern börjat och det är bara tre arbetsdagar kvar tills att det är dags. Idag har jag jobbat en stund på förmiddagen och sen så var det hem och svida om för att åka till Herrestad och fika lite med gamla arbetskamrater. Hade en jättemysig kväll, synd bara att det blåste så men det var inte kallt så det gick bra.

Imorgon är det arbete som gäller igen, fast inte förens klockan två så jag har hela förmiddagen ledigt och jag tänkte då dra iväg och träna lite agility vi får se om vi kommer iväg. Sen på kvällen blir det lite mys borta hos Matilda och jag tror att det kan bli riktigt kul faktiskt.

Men nu kallar sängen på mig, jag var uppe vid sex idag och det är jag inte van vid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0