Frukost i solen..

Även fast dagen en stund igår kändes ganska så tung så blev faktiskt kvällen en väldigt lyckad kväll. Agilityn gick hur bra som helst och det kändes lite som om att siri hade fattat galloppen lite igår men vi får se hur det går idag. Ibland är det så att man tar tre steg framåt med fyra bakåt så vi får se ikväll. Sedan igårkväll så var vi borta hos mamma och pappa och hjälpte dem vända markisen, när vi hade gjort det så fikade vi lite på deras altan och det var så mysigt så mysigt så.

Nu sitter jag på altanen och dricker min andra kopp kaffe här ute i solen, tog mig lite fil och en macka med så att jag slipper äta något på jobbet sen. Jag ska bara jobba i fyra timmar så jag klarar mig med någon frukt där nu när jag har ätit lite innan. Får bli att jag äter innan agilityn ikväll. Idag är det sista gången och det känns faktiskt väldigt tråkigt tycker jag men det är ju som det är tyvärr, kommer fler tillfällen. Hade hoppats på något kort ifrån när vi tränar men jag kan ju träna själv sen så bara för att kursen är slut så behöver man ju inte sluta träna! Dags att dra vidare mot toaletten och frächa till tänderna innan det bär av till willys. Synd att det är så skönt här i solen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hellu!



Vi saknar den där grunkan ni har i hallen med kalluft här nere hos oss ;) Ha en bra dag på jobbet! Kram Ida

2009-06-02 @ 11:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0