Lite bilder från helgen!



 Första kvällen! Åt lite räkor och hade det trevligt!



Försöker mig på att förklara ett ord för matilda utan att säga det ordet som står på kortet.



Här spelar jag och Johan luftfiol till Alexander Rybak, jag måste införskaffa hans skiva!
 



Midsommarmiddag!



Siri vilar lite på midsommarafton!



Hela gänget påväg till badstranden!



Jag, Matilda, Hampus och Fredrik tog oss sommarens första dopp!


Här är vi nydoppade!





 Middag på midsommardagen!

Vi avslutade en mycket trevlig helg med pizza på lanternan och glass i träslövsläge. Söndagen innehöll också god mat, god dricka och trevligt sällskap! En mycket lyckad helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0