Midsommarveckan..

Idag är det måndag och vi har påbörjat midsommarveckan, jag är ledig idag och imorgon och sedan så arbetar jag onsdag och torsdag. På torsdag kväll så blir det avresa till Varberg och en mysig helg där. Idag så blir det ganska så lugnt, jag ska på ansiktsbehandling vid två och sedan ska jag och Johan ta tummen ur och greja lite på vår baksida. Johan ska sätta upp en spalje och jag ska plantera lite så att det blir lite ombonat där bak på baksidan.

Dagen har börjat riktigt lugnt, kaffet puttrar på försiktigt ute i köket och Siri ligger jämte här i soffan och slöar ihop med matte. Tror att det får bli fortsatt lugn förmiddag innan det drar iväg till stan för lite ansiktsbehandling.

Kaffet väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0