Slöardag och äntligen SOMMARLOV!

Idag gick jag upp vid halv nio lade mig och tittade på nyhetsmorgon och satte på en kopp kaffe, framåt elva började magen kurra så då blev det lite frukost och nu sitter jag här och gör ingenting vettigt. Jag har med andra ord inlett mitt sommarlov med att slöa. Jag tänkte att jag snart skulle plocka fram dammsugaren och dammsuga lite och sedan blir det nog lite pälsvård av lilla vovven. Sen kan jag tänka mig att klockan är två och det är dags att börja med maten. Sen vid fyra är det nämligen dags att arbeta av fem timmar på willys.

imorgon jobbar jag till klockan två och sedan blir det ledig kväll och ledig lördag innan det är dags att arbeta på söndag igen. Jag skulle egentligen varit ledig denna helgen men eftersom det är barndop så blir vi hemma ifrån varberg ändå och då går det bra att arbeta lite extra tycker jag. Nästa gång vi åker ner så är det midsommar och sen åker inte vi ner före semestern men det blir nog bra. Dags att plocka fram dammsugaren och göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0