Uppförsbacke igen...

Idag var det ny vecka och en ny uppförsbacke påbörjad mot helgen. Jag har arbetat av några timmar på willys och nu sitter jag här framför datorn med mitt åtgärdsprogram som ska vara färdigt på torsdag. Dem ville att jag skulle jobba fyra timmar extra men jag känner att jag måste göra klart detta nu för sedan hinner jag inte mer. Eller det ska faktiskt egentligen vara klart på onsdag för då har vi redovisning och jag satsar på onsdag för man måste tydligen lämna det i lärarens fack och jag har ingen lust att åka till Jönköping på torsdag enbart för att stoppa ett papper i ett fack.

Var uppe och hälsade på Ann i hennes nya lägenhet idag med och den var faktiskt lite mysig och jag hoppas att dem ska trivas där. Kändes väldigt konstigt att vara tillbaka i det gamla huset faktiskt och Siri var påväg att fortsätta en trappa till. Hon har börjat löpa igår så jag vet inte om det blir någon agilityträning för oss imorgon, annars får jag åka utan hund för det är ju sista gången.

När jag kom hem ifrån stan så la jag mig en liten stund i solen och nu sitter jag här och suckar och stonkar men hoppas på att bli klar snart. Dags att fortsätta i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0