Effektiva lördagen!

Idag var det en lördag och solen har börjat titta fram. Jag ska strax åka och jobba men hinner med en liten uppdatering innan jag åker. Det känns lite si och så att arbeta hela dagen men nu har jag varit inställd på det så länge och då brukar det gå ganska bra. Jag var ändå uppe ganska tidigt så jag har hunnit njuta en stund av förmiddagen, tag en långsam frukost framför nyhetsmorgon och sedan blev jag lite rastlös så jag tog med mig Siri ut i skogen en halvtimme.

Eftersom att jag gick upp så tidigt så har jag även hunnit med att plugga i en halvtimme och det känns också rätt bra så förutom att jag ska tillbringa hela dagen på willys så känner jag mig ganska nöjd faktiskt. Det är så härligt ute med och jag är glad att jag hann att njuta av det med. Dags att åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0