Har haft två underbara dagar nu..

Nu har jag skrivit min tenta och jag vet faktiskt inte hur det gick, men vi får se om tre veckor hur det har gått. Jag svarade i alla fall på alla frågor och jag vet bara om ett fel än sålänge. Denna helgen är en sån helg som är mellan två kurser vilket betyder att det inte finns någonting jag kan plugga på och jag har inte jobbat så jag har verkligen varit HELT LEDIG i helgen och det har varit så underbart. Hela helgen har handlat om möbler och igår var vi uppe i Jönköping och idag var vi i Alvesta men det blev ett bord ifrån Mio i Värnamo. Sen igår så hade vi folk här under kvällen, vi umgicks, pratade och spelade lite nintendo wii. Vid halv tolv så åkte halva packet till Harrys och halv packet stannade kvar här och vi hade jättekul och vid halv två fick vi för oss att vi var hungriga så då gjorde vi korv med pulvermos jag och Madde, alla gick hem runt halv tre, tre och jag hade en mycket trevlig kväll!

Som sagt tidigare så var vi i Alvesta nu idag på tidiga eftermiddagen och när vi kom hem satte jag mig i solen en timme och sedan började jag förbereda för maten ikväll, jag blev lite sötsugen också så jag slängde ihop en liten äppelpaj med. Ikväll blir det promenad med mamma och mys hemma innan det är dags att gå och lägga sig inför en "hård" vecka i skolan med två schemalagda dagar. hehe.

Dags att dra vidare i cyberspace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0