Lediga, pluggande, jobbande dagen.

Jag vet inte riktigt vad jag ska definera denna dagen med idag, jag har pluggat hela förmiddagen och får väl sitta en halvtimme till innan det är dags för att göra sig iordning eller hoppa in i duschen i alla fall och fräscha till mig lite. Sen ska jag ta ett brake och gå till Josefin och Olle och fika lite. När jag har varit där så bär det av till jobbet för att arbeta av fyra timmar på willys. Jag är i och försej ledig ifrån skolan så lite ledig är jag väl också, behövde ju inte stressa upp ur sängen idag direkt. När jag har arbetar klart så blir det hem och göra sig iordning för lite mys och fortsatt tentaplugg, jag hade tänkt att jag skulle städa av färdigt här hemma idag eller imorgon men det får nog vänta tills tentan är skriven på fredag. Jag känner att nu måste jag koncentrera mig på den så mycket som det bara går och resten får vi ta sen. Johan går ju hemma med så han kanske kan tänka sig att städa av lite.

Nej nu hinner jag inte sitta här och fördriva tiden utan det är dags att återgå till studierna, vi fick veta i måndags att om vi kuggar på denna tentan så blir det inte omtenta utan det bli hemtenta på det som vi inte hade godkänt på och det känns mycket bättre. Än att skriva en omtenta alltså, fast det bästa vore ju att klara den direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0