Måndag..

Idag är det första dagen på veckan och jag startade den med att gå byarundan nu på morgonen och det var jätteskönt. Jag har kommit in i en lite period nu när jag vaknar vid halv sju och bara ligger och snurrar till typ halv åtta och sen blir jag för pigg för att ligga kvar så i två veckors tid har jag gått upp halv åtta nu. Förra veckan blev det ju lite tidigt för att vi skulle ut i backen men det var ju inte jobbigt att gå upp.

Nu blir det lite frukost och nyhetsmorgon innan det är dags att göra sig iordning för att åka till tåget, Johan ska in till stan idag med så jag åker med honom sedan så får han hämta mig ikväll. Jag kanske återkommer ikväll nu kallar frukosten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0