Plugg, bak och lite bygge!

Idag har varit en ganska så okej dag i skolan faktiskt, vi slutade redan halv tre så jag var hemma två och en halv timmar tidigare än beräknat och det var skönt. Väl hemma så tog jag Siri i koppel och gick ut en timme i skogen vilket både jag och Siri njöt med, förutom att jag steg ner i nera och skon satt kvar i backen men det är sådant som händer. Siri hoppade på som vanligt i skogen och verkar inte ett dugg berörd av att gå på kortizon och det känns skönt, hon mår faktiskt riktigt bra nu för tillfället. Hon äter ingen antibiotika och magen verkar för tillfället vara ganska så hormonisk på henne och det är skönt tycker jag, vi har också minskat dosen kortizon idag så vi får se hur det blir nu framåt här.

När jag kom hem från min underbara promenad så åt jag en lite matbit och sedan fick jag för mig att jag var lite baksugen men det enda som jag hade ingredienser till var sockerkaka så jag slängde ihop en sån till kaffet ikväll och det var gott.

Johan har börjat gräva och bygga lite på baksidan och det är välidgt jordigt därbak nu måste jag säga men snart är nog trädäcket färdigt och det ska faktiskt bli riktigt skönt, speciellt nu när solen är framme så mycket. Annars är det bara tentaplugg som står på schemat, på fredag är det en vecka kvar och jag har fortfarande två böcker kvar att kämpa mig igenom. Det ska bli så skönt att få börja med specialpedagogiken sen tycker jag!!! Träffade några av dem som ska läsa de kurserna som vi har läst nu och jag riktigt lider med dem. Fast de sa likadant till oss, de var tydligen inte så nöjda med specialpedagogiken heller. Men men nu är det dags att sova, natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0