Så gott som iordning.

Nu var det en vecka sedan jag uppdaterade här inne och visst hade det nästan börjat damma igen lite här. Det har hänt en hel del i veckan faktiskt och det känns bra att kunna säga att vi nu känner att vi är på plats och att det nu inte är mycket kvar. Eller det som är kvar är bara lite småpill som faktiskt är ganska roligt. Någon dag i veckan när jag kanske får energi så kanske det kommer in lite bilder över hur det ser ut här hemma nu.

Jag har börjat sköta mig i skolan nu också, förra veckan var jag uppe på varje föreläsning, i veckan har jag tänkt att åka upp på allt också. Nu har jag varit ledig i fem dagar i rad så det har gett mig lite energi igen och jag ska snart sätta mig och plugga en stund innan jag ska gå bort och träffa lilla Viola. Annars ska jag ta mig en tur till stan och hälsa på tandläkaren idag vilket känns mindre roligt och sedan vid sex ikväll så blir det årsmöte med bostadsföreningen.

I fredags så åkte jag och mamma upp till Jönköping för att gå på stan och Ikea och det var mycket trevligt. Sedan på lördagen så åkte jag upp till bomässan uppe på Elmia men det var då mig ingenting att ha, så ni som inte åkte upp behöver inte ångra er. I helgen så har vi också haft lite folk på middag både på fredagen och lördagen och det var två mycket trevliga besök!!

Dags för lite förberedelser till seminariet imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0