Allmänt

Nu har jag precis ätit en god frukost och en välbehövd kopp kaffe och snart är det dags att åka till willys för att arbeta av nio timmar. Jag jobbar egentligen bara till halv fyra idag men en tjej som ställt upp för mig ville gå hem tidigare så jag ska stanna kvar till sju. Känns samtidigt bra med tanke på att jag förlorar ganska många timmar nästa helg som jag jobbar för då ska jag på konsert så nu förlorar jag bara fyra timmar på att jobba mindre den helgen. Sen arbetar jag lite extra helgen efter med så det blir ingen större förlust och det känns bra.

Nu är det bara fyra arbetsdagar kvar (med idag) tills att jag är ledig långhelg och det ska bli väldigt skönt. Tråkigt är det dock att det bara är tre dagar kvar på praktiken sen är det dags att knega på i två veckor i skolan. SEN ÄR DET SOMMARLOV!

Det är ett fullspäckat schema framöver nu innan det är semestern, helgen som kommer är jag ledig, sen helgen efter det så är det konsert, vecka 23 är det barndop, vecka 24 är det studenten och sedan är det midsommar. Sedan kommer det två veckor med arbete innan det är dags för två veckor med skön semester. Nu ska jag göra finslipet på mig själv innan det är dags att ta bilen till willys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0