Dags för uppdatering!

Nu var det över en vecka sedan jag uppdaterade men det kanske kan bero på att jag har haft ganska fullt upp. Det har varit en riktigt hektisk vecka med 50% jobb på willys alltså 20 timmar där (när helgen är över), sen har det varit 100% på vfu:n och utöver det så har jag en omtenta att skriva på men nu är den snart klar. Nästa vecka jobbar jag bara 4 timmar på willys och har inget arbete att skriva ifrån skolan så bara praktiken att tänka på, så det lugnar nog ner sig efter imorgon kväll.

Jag har med andra ord inte mycket vettigt att säga, till skillnad ifrån många andra så har jag inte hunnit sitta så mycket ute i solen utom på min praktik då vill säga. I onsdags hade jag bh-party och tack alla ni som kom och tack för en trevlig kväll!

Nu blir det lite plugg innan det är dags för att hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0