Den värsta veckan av två över!

Idag är det söndag och jag har jobbat klart den värsta veckan av mina två jobbar veckor som jag har och nu är det bara en vecka kvar och sen på fredag så bär det av till Varberg och ledigheten. Gick bra på jobbet både igår och idag, jag höll mig sysselsatt med både det ena och det andra så tiden gick fort.

Nu ska jag kolla igenom min omtenta innan det är dags att maila in den till Roland och sedan blir det lite förberedelser till vfu:n. Jag ska ha funderat ut vad jag ska göra tillsammans med barnen, sen så ska jag och min handledare prata om det imorgon på vår planering.

Så ikväll är det lite skolarbete som gäller men jag har haft en lugn och skön eftermiddag med mat på bordet och en liten promenad i skogen. Det värsta var att när jag kom hem ifrån den så dog mina batterier totalt så somnade på soffan en halvtimme så nu känner jag mig ganska så pigg igen. Hoppas bara att jag somnar inatt, jag får ta mig en kopp kaffe så somnar jag nog eller hur var det nu igen Sofia? Hehe =)

Dags att göra nytta istället för onytta, får se när jag uppdaterar nästa gång. Ha det så bra tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0