Hemkommen!

Nu har jag, Johan och Siri kommit hem efter en underbar helg nere i Varberg. Vädret har faktiskt varit rättså okej och jag har legat i solen en liten stund igår och hela dagen idag så man ska definitivt inte klaga. Igår fick jag beskedet ifrån skolan att jag klarat av kmö kursen så nu är den ur världen och det är JÄTTESKÖNT! Nu är det bara att koncentrera sig på mina två veckors praktik som jag har kvar och sedan är det bara en vecka kvar, sen så är det sommarlov och det ska bli skönt. Jag börjar väl jobba heltid sen kan jag tänka mig men det är två och en halv månader som jag slipper tänka på skolan i alla fall och lite ledigt har jag i två veckor och det känns bra!

Här kommer en bild på lilla Vera som ligger och väntar på Stina skulle jag tro! Kommer någon bild på Siri med men det är inte ifrån husvagnen men var dags att tömma kameran nu och det var längesedan jag lade ut någon bild också. Måste skärpa mig!


   
Vera i väntan!                    Sömntutan Siri!                 Så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0