Lista!

Hittade denna lilla listan hos Ida:

10 FAVORITER
  • Dialekt: Norrlänska
  • Mat: Kycklingfilé med parmaskinka och pressad potatis, men mycket annat gott finns det med!
  • Låt: Finns för tillfället för många bra 
  • Film: Titanic, uttjötad men bättre gjord film får man leta efter!
  • Tecknad figur: Kalle Anka
  • Sport: Får jag välja blir det fotboll, fast helst är jag utan.
  • Komiker: Björn Gustavsson
  • Veckodag: Fredagskväll med god mat och trevligt sällskap och veta att man är ledig helgen.
  • Glassmak: Vanilj
  • Soloartist: Måns Zekmerlöw helt klart!


9 FÖR TILLFÄLLET

  • Humör: Pigg och uppåt.
  • Tanke: Måste plugga och nu är det en och en halv vecka kvar innan nästa ledighet.
  • Kläder: Tre kvartsshorts och en blus som jag fick av Ann som jag förövrigt trivs jättebra i!
  • Bakgrund: Kläder i garderoben.
  • Känsla: Utvilad och lugn.
  • Tid: 21.11
  • Bästa sak: Bara fyra veckor kvar i skolan!
  • Irritationsobjekt: En på jobbet!


8 FÖRSTA

  • Bästa vän:  Matilda Berg
  • Husdjur: Hunden Siri
  • Utlandssemester: Danmark skulle jag tro, annars var det frankrikeresan. 
  • Piercing: En i vart öra.
  • CD skiva: Måns Zelmerlöws nya 
  • Bil: En vit golf 3:a
  • Ord: Ingen aning.

7 SENASTE

  • Telefonsamtal: Mamma
  • Mat: Våfflor
  • Dryck: Kaffe.
  • Biltur: Hemresa från Varberg 
  • Tv-program: Talang i fredags, har ingen tv i varberg ännu.
  • Spelad låt: Home med Mås Zelmerlöw
  • Köpta klädesplagg: Tre linnen, ett par bikini byxor och ett par shorts från ellos.


6 HAR DU NÅGONSIN

  • Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
  • Brutit mot lagen: Händer väl att man kör för fort ibland.
  • Blivit arresterad: Nej.
  • Badat naken: Japp.
  • Varit med på TV: Nej
  • Varit med i tidningen: Ja


5 NEJ TACK

  • Skolämne: Fysik.
  • Mat: Bruna bönor och fläsk, eller sprödbakad fisk som man fick i skolan.
  • Musik: Rapp
  • Dryck: Öl
  • Djur: Spindlar


4 SAKER

  • Du gör när du har tråkigt: Startar datorn eller pluggar lite. 
  • Du gjorde igår kväll:  Hade myspys med Johan nere i Husvagnen.
  • Du kan höra just nu: Tvn och Siris tassande
  • Du inte kan leva utan: Min familj & närhet.


3 PERSONER

  • Du kan berätta allt för:  Johan
  • Du tycker om:  Min familj betyder allt.
  • Du inte gillar: Skitpratare.
2 VAL
  • Coca cola eller fanta: Coca cola 
  • Hund eller katt: Hund.

1 ÖNSKAN
  • Att allt ska bli så bra som det bara går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0