Lugna dagen..

Igår kände jag mig ganska så stressad eftersom jag kände att jag hade lite för mycket att göra. Idag när jag kom hem så hade Johan städat vilket gjorde att jag enbart kunde ägna mig åt skolarbete i eftermiddag och det var skönt för nu har jag arbetat av mig för idag. Jag satt i två timmar och det kanske blir någon timme till ikväll eller så sätter jag igång imorgon. Vi får se.

Annars idag har jag gått en promenad med Siri, hälsat på mamma och sväng och finslipat siris klor och päls. Hittade två fästingar som kröp på henne, hittade ingen som satt sig fast på henne och vi får hoppas att det förblir så. Hon har redan haft en fästing i år och fler kommer det väl. När jag borstade henne så borstade jag även bort en del av pälsen som hon har börjat fälla och det föll mängder med päls på backen, det som är bra med Siri när hon fäller är att man bara borstar bort det. Den lösa pälsen fastnar sällan på kläder eller möbler och det är skönt.

Nu blir det soffläge en stund innan det är dags för sängen.

Kommentarer
Postat av: Matilda Hedberg

Hej, använder ni fästingmedel på Siri?

2009-05-13 @ 18:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0