Nedförsbacke mot helgen..

Nu har vi vänt över knatten på uppförsbacken till helgen och börjat åka neråt mot helgen och det tycker jag är bra. Jag sitter nu i skolan och väntar på att få börja min föreläsning vid halv nio. Problemet är att vi inte har någon sal att vara i, eller det står inget på schemat och inget mail har trillat in så jag får väl se hur det blir med den föreläsningen. Hon som vi ska ha sitter inloggad på ping-pong men hon svarar inte. Blir lite smått irriterad om jag får åka hem igen för jag fick riktigt motivera mig för att ta mig hit idag, jag har nog redan tagit sommarlov skulle jag tro!

I helgen är det dags för Mamma Mia i Åminne och det ska blir skoj, jag jobbar hela helgen med fast det är bara slöetider så det kommer nog att gå bra det också. Jag ska kolla vilken tid kennelträffen är på söndag med för är den i lagom tid så att jag hinner innan jobbet så blir det nog att jag drar iväg på den också men vi får se helt enkelt. Annars blir det lite slutspurtsplugg innan sommarlovet tar vid på onsdag, fast det blir nog bara på söndag för jag ska försöka göra färdigt det sista idag!

Nu har vi äntligen fått en sal på schemat, då slipper jag i alla fall åka hem! Tur i oturen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0