Fullspeckad helg..

Nu har jag snart varit ledig alla mina fem helger och snart är det dags att återgå till arbetet igen.=( Bra med pengar men tråkigt att jobba när det finns så mycket annat kul att göra. I helgen har jag och Tekla varit i Norge på utsällning. Jag och Katarina plockade med oss fyra hundar och åkte mot Oslo klockan 02.00 på lördagsnatten. Däruppe var det mycket roligt men vad jag saknar utomhusutställningarna, längtar verkligen tills det är dags att ge sig ut i våvärmen igen. Det gick inte så bra för mig och Tekla, hon tramsade lite och är fortfarande lite för Valpig. Hon behöver växa till sig lite och träna mera. För mer specifik uppdatering kolla hemsidan.

När vi kom hem igår på kvällen så var jag genomtrött, Tekla med skulle jag tro. Jag la mig framför tv:n i två timmar max sen var jag i säng vid halv nio och jag sov fram till nio idag. Det var riktigt längesedan jag sov så pass länge men behövde väl ta igen sömnförlusten från igår.

Idag är det Tomtetåg men Värnamo BHK som står på schemat, ska se om jag kan fixa in lite kort ikväll ifrån det. Innan vi åker in till stan så ska jag, Johan och hundarna gå bort till mamma och pappa för att äta lite adventsmat.
Med andra ord så har denna helgen varit en rolig med fullspeckad helg, nu sitter jag med ångesten i magen över hur jag ska göra nästa lördag. Ta det lugnt och klättra på väggarna här hemma eller åka på tävling i Forserum, igår lutade det mot hemma men idag lutar det åt tävling och jag måste bestämma mig idag. Vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0