Halvmysiga mornar.

Jaha så var det redan tisdag och snart skriver jag väl att det redan är fredag. USCH vad tiden går fort. Den enda stunden på dagen när jag känner att jag kan pusta ut en liten stund är på morgonen. Jag har lixom inte ork att ens börja stressa då. Idag var det inte heller så svårt att gå upp men varför jag vaknade halv sex idag det vet jag inte för det var inte ett knyst ifrån hundarna idag och de sov så gott fram tills att jag gick upp. Men det måste ju varit något som gjorde att jag vaknade till liv, vad spelar ju faktiskt inte så stor roll. Jag hoppas bara att jag får sova ut imorgon när jag är ledig.

Annars trivs jag väldigt bra med mina tidiga mornar, jag är helt själv för hundarna är för trötta för att vara uppe och Johan är näst intill "stendöd" vid den här tiden. Hundarna vill ut och kissa och de vill ha frukost men sen ställer sig de bäggetvå (eller mest Siri) vid sovrumsdörren och vill helst gå och lägga sig igen.

Idag står det innebandy, linedance och information inför examensarbetet på schemat. Det känns väl helt okej och inte alls så jobbigt när jag vet att jag är ledig imorgon. Jag och Erika måste bara komma på vad vi vill skriva om, antingen lek eller vänskap. Sen måste vi komma på en frågeställning med och det ska vara gjort tills nästa fredag. Fattar inte varför det ska vara inne så tidigt, ska ju inte börja skriva förens vecka 12 tidigast.

Ikväll har jag och Tina bokat in oss på ett boxingpass och jag längtar jättemycket, det ska bli så kul. Sen hoppas jag att det finns en tid till oss ledigt i ridhuset så att vi kan träna där innan tävlingen på lördag. Dags att klä på sig för att ge sig ut i höstrusket! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0