Helgen kommer...

Idag är det torsdag och nu är det bara fredag kvar och nu ska jag få vara lite ledig i helgen. Vi åker dock upp till Göteborg på lördag förmiddag för att umgås lite med Johans pappa och hans familj och det är alltid trevligt. Det ska bli skönt med en liten minisemester. Imorgon är det ridning på schemat som gäller och jag ska hålla i det, har suttit nu i en timme och gjort rid och ryktgrupper. Det blir nog roligt skulle jag tro och jag ser faktiskt fram emot det.

Som många av er vet så får jag inte arbeta nu på hela november nu när jag väl har tagit det till mig så ska det faktiskt bli lite men bara lite skönt att vara ledig nu i fyra eller fem veckor. Jag är inte på det klara med hur många veckor i rad det är men tror att första helgen i december är en ojämn helg så då jobbar jag inte.

I eftermiddag så plockade jag och donade lite här hemma och sedan begav jag mig bort till mamma och hälsade på lite. Sen var det hem och hänga upp lite tvätt innan det var dags för lite plugg. Dags att slappa lite framför tv:n.

Siri mår trotts sin korvätning igår efter omständigheterna bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0