Helgen över..

Idag är det söndag och nu var en av mina fem lediga helger avklarad, jag kommer bli helt förslöad nu tills nästa gång som jag ska börja jobba och det gillar jag inte. Det går nog rätt så bra att komma igång nu ändå skulle jag tro.

Helgen började med att vi lagade oss en god middag på fredagen och sen gick vi bort till Ulrika och Martin och tittade på deras ombyggnation och umgås lite. På lördagen så packade vi ihop oss på morgonen och åkte till Göteborg och Johans pappa. Igår hade vi det riktigt trevligt, först åt vi lite och fikade när vi kom upp hit, sedan tog jag, Johan, Peter och Nettan en promenad med hundarna och sen var det hem och bara umgås hela kvällen och det är alltid lika trevligt. 
 
Johan är ute och hjälper Peter med att täcka över båten och jag sitter här och hade hoppats på att få lite skolarbete gjort innan det är dags att äta och sätta sig i bilen hemåt igen. Så nu är då en av fem lediga helger avklarade. Nästa helg så står det agility på schemat i varberg och imorgon är det Jönköping och HLK som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0