Inte riktigt så effektiv..

Igår var den stora effektiva dagen. Först var jag i skolan och hade ett pass med linedance och ett pass med innebandy. Jag gick några minuter tidigare för att hinna till skolan och gå på en information om examensarbetet. Jag kom till stan igen vid tre och då var det träning med hundarna som gällde i ridhuset inför tävlingen på lördag och det gick jättebra, vi får hoppas att det går bra på lördag med, jag hoppas inte på för mycket för den envisa slalomen tjurar ju fortfarande.

När vi kom hem ifrån träningen så åkte jag bort till mamma och pappa och drack en kopp kaffe innan det var dags att dra till Kärda för ett boxingpass med Tina, DET ÄR SÅ KUL ATT VARA IGÅNG IGEN! När jag gick och la mig igår så kände jag mig jättenöjd med dagen.

Idag har jag varit ledig och jag har inte riktigt fått lika mycket gjort som jag fick igår. Jag har fått lagom mycket gjort och det är inte illa det, dagen började med en ansiktsbehandling nere i Värnamo och sen bar det hem för en liten rastrunda med hundarna. Väl hemma igen så drog jag med mig Johan ut i trädgården för att greja lite och sen gick vi in för att laga lite mat. Nu ikväll har jag varit på bio. Trotts att jag inte gjort riktigt lika mycket som igår så känner jag mig helt slut nu och det ska bli riktigt skönt att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0