Morgontrött? Nej!

Idag var det inte så jobbigt att gå upp ur sängen eftersom jag vaknade klockan halv sex av att Siri kräktes en gång. Hon hade matlust så vi får hoppas på att det bara var en engångsföreteelse. När jag rastat hundarna och gett dem mat så ställde de sig vid dörren till sovrummet och var nöjda och ville väldigt gärna hoppa i säng igen. Det hade jag gärna med gjort, även om jag kanske inte somnat mer så hade det iaf varit mysigt att ligga och läsa några timmar nu på morgonen.

Idag är det HLK som gäller och idag på förmiddagen är det gruppstudier som gäller och i eftermiddag står det återigen dans på schemat. Imorgon tror jag att det stod innebandy och sedan lite info om examensarbetet som jag ska skriva till våren. Därefter är jag LEDIG i två dagar innan och sen är det redan fredag igen och om bara Siri får hålla sig frisk så blir det agilitytävlingar på lördagen med henne och lydnad med Tekla på söndag. Dock bara träning med Tekla och inte tävling!

Förövrigt så har jag haft det jättetrevligt i helgen uppe i Göteborg och till helgen lär det bli trevligt här hemma med för då blir det lite kompiskalas för Johan. Han fyller inte jämt men våra kompisar önskade sig en liten sammankomst så vi får ju helt enkelt fixa det då! =)

Kaffet i magen och allt nerpackat för en tripp till skolan. Återkommer kanske senare ikväll med en uppdatering om Siris tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0