Plugg och käkvärk..

Gillar inte tandläkaren längre, idag har hon slitit i min mun så mycket att jag inte längre kan öppna munnen, får inte in någon mat knappt. =( Gillar min tandläkare men gillar inte det hon gör, nu är iaf besöken avklarade för i år och det är ju alltid skönt när det är avklarat. Annars har dagen bestått av en förmiddag i stan eftersom att det först var tandläkaren vid nio och sjukhuset igen vid ett, slängde lite skräp och hälsade på Johans farmor och farfar mellan tandläkaren och sjukhusbesöket.

Därefter så var det hem för att plugga lite på träningsdagboken och litteraturseminariet bägge uppgifterna är nu färdiga och det känns bra. Imorgon är det redovisning av hälsotemat som gäller och vi har inte fått några grejer så vi får se hur det blir, hoppas att vi reder ut det ändå.

Nu stressar Johan efter att han vill ha datorn så är väl lika bra att ge han den då, jag ska ändå hoppa i säng nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0