Plugg,slapp och städdag.

Nu var det torsdag och jag tar nog denna dagen liten som den kommer. Hade tänkt att hinna med lite agilityträning men vi får se hur det går med det. Mamma och jag pratade om att åka in till stan och fixa lite jultyger till jul nu. Jag väljer- mamma syr, det tycker jag är en väldigt bra kombination.

Jag får se om det blir av lite plugg under dagen med det beror på om min bok kommer eller inte. Johan ska köra upp sin bror till Jönköping idag under dagen annars skulle han varit hemma och städa så när han kommer hem så blir det städning och lite rensning av hans kläder.

Imorgon är ledigheten slut och det blir bowling och racket i skolan men den är det ju lördag igen och helg. Eftersom att jag inte får jobba så betyder det att jag är ledig och i helgen står det agilitytävling på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0