Sista dagen...

Då var det åter torsdag igen och jag sitter här vis frukostbordet och nästan somnar idag igen, imorgon måste ag sova ut ordentligt innan det är dags för storstädning i lyan. När jag slutat i eftermiddag börjar min helg och det ska bli skönt!

Jag började med städningen lite redan igårkväll och idag blir det nog fortsättning på det hela skulle jag tro, fast nu är det mest rensning och uppstädning av alla utrymmen där vi förvarar grejer som behövs. Ikväll blir det nog lite plantering av mina första jularrangemang med skulle jag tro, måste in till blomsterlandet och köpa till någon Hyasint, sen blir det två stycken amaryllis med men jag tror att jag planterar dem när vi börjar närma oss jul lite mer. Kanske bara planterar två växter idag när det väl kommer till kritan.

Idag är det turnering 3 som står på schemat och idag skulle det visst vara cowboytema, jag gillar inte när de ska hålla på med en massa utklädningsteman för jag har inga kläder och jag går inte heller och köper bara för några timmar i skolan, så kul är det inte. Hittade tillslut något pannband och en scarf, det får räcka, jag äger ingen hatt eller pistol tyvärr. Jag somnade inte på bussen sen igår i alla fall, träffade Ann-helene på bussen och vi satt och pratade lite och då somnar jag inte. Är det ingen med idag så somnar jag garanterat, det återstår att se.

Dags att ta hand lite om mina tänder innan det är dags att åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0