Sömnig..

Idag är det tisdag och det var RIKTIGT jobbigt att gå upp på morgonen, det märks när man har haft sovmorgon i några dagar i rad. Har inte varit ledig men har haft fyra dagar med sovmorgon iaf. Åkte upp till Jönköping idag och pluggade lite inför ett hälsotema som vi ska ha jag och två klasskompisar. Sen var det hem redan vid elva och var hemma i Hånger runt ett. Tåget tar så lång tid nu när de bygger om rälsen och sen var jag tvungen att handla lite till middagen idag. Väl hemma så åt jag lite och sen blev det lite vila på ca en halvtimme, vilket jag behövde för jag sov alldeles för lite inatt vilket gjorde att jag är VÄLDIGT sömig idag.

Nu har jag precis kommit hem efter en timmes lång promenad med hundarna och nu är de ganska sega bägge två, Siri ligger och sover och Tekla ligger och tittar ut genom altandörren. Klockan sex ikväll är det jobb på willys som gäller för min del fram till klockan nio tror jag att det var. Det är mindre roligt men tre timmar går fort, sen blir det väl hem och säga hej till Johan innan det är dags att sova. Johan är inne i stan och hjälper sin Farmor och Farfar att renovera en lägenhet, skönt att han har något att göra.

Jag för min del tänkte sätta  mig och plugga nu i någon timme innan det är dags att göra sig redo för att åka och jobba, blir nog en liten rundtur på internet till innan jag börjar men sen är det nog dags skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0