Vissmålen.

Idag är det fredag och som jag skrev i början på veckan så skulle det bara säga "vips" tills att jag skulle sitta och skriva nu är det fredag, vilket det också har gjort. Veckan har varit ganska så innehållsrik med både plugg, vaccination av både husfolk och hundfolk på värnamovägen 7c. Dock inte grisasjukan på hundarna men rabies. =) När det gäller mig så är jag lite öm i armen idag och hundarna de är som vanligt, bland är livet orättvist, tyvärr så kostar deras spruta lite men men. Nu ska vi bara vänta i 120 dagar och sen ska vi ta ett prov för att se att prutorna har tagit.

Idag är det för övrigt vissmålen som gäller och sista ridgruppen med klassen, det är tur att jag valde att rida förra gången då jag nog inte klarat av det med min arm idag. Fast jag insåg förra gången hur mycket jag saknade hästarna och tur som jag hade fick jag faktiskt rida på en hafflinger. Samma ras som Hamilton, Araber har de väl inte så mycket på ridskolor antar jag. Fast i veckan när det har varit kasst väder så har jag också insett hur skönt det är att slippa ge sig ut! =)

Dags att åka!

  

Hamilton, Lilla Minna som liten och Flemca!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hellu!



Hon som köpte hästarna ringde i fredags! Hon undrade hur det var med oss och ville bara tala om att det funkar jätte bra med hästarna =) Hon är så nöjd med dom. Minna har varit lite krånglig men hon har lugnat sig mer & mer när de lärt känna varandra ordentligt. Flemca skadade sig för ett tag sen men är frisk igen. Vi är välkomna dit närsom helst att hälsa på =) Skönt att det blev så bra som det blev med dom små pärlorna! Hoppas din huvudvärk ger med sig idag!



Kram Ida

2009-12-01 @ 10:01:00
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0