Badhuset!

Idag har jag tillbringat min förmiddag på badhuset i rosenlund vilket var roligt till en början men blev avundsjuk på alla klasskompisar som fick bada och inte jag. Sen är det väldigt tråkigt att stå och titta på i ca 3,5 timmar. Kastade lite livboj vilket var mycket svårare än vad det såg ut, så lite var jag väl med iaf.

Sen träffade jag på Johan och hans kompisar och gick en liten sväng på A6 och nu hoppas jag att jag har hittat en födelsedagspresent till Johan men det är inte riktigt klart ännu så vi får se. Får nog ta mig en lite sväng på stan imorgon med så får vi se om jag hittar något. Siri mår än så länge bra, hon fick precis en liten sur uppstötning och mitt hjärta stannar lika mycket varje gång som hon låter lite konstigt. Varken hon eller jag orkar med mer veterinärbesök nu så vi hoppas att magen ger med sig snart, vi är ju så snälla mot den som det bara går att vara tycker jag.

Imorgon så blir det innebandy som gäller sen på eftermiddagen så blir det lite grupparbete på eftermiddagen, jag hade hoppats på att få lite ork att sitta med arbtet ikväll så att vi får mindre att göra imorgon. Ju tidigare jag får åka hem dessto bättre tycker jag.

Dags att se om jag hittar någonting ätbart i kylskåpet och sen blir det lite skolarbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0