Fredag med huvudvärk..

Idag går jag in på tredje dagen med huvudvärk och det känns inte alls kul, eftersom att vi skulle tillbringa halva förmiddagen i en gympahall så valde jag att vara hemma i lugnet på värnamovägen. Eller här är det iaf så lugnt som det bara kan vara en vanlig dag med fyra hundar innanför väggarna. Den bästa tiden är när puppiesarna sover, hehe. Igår badade vi dem så nu är det mycket mysigare att gosa med dem för innan luktade de enbart kiss.
 
I helgen så är det jobb som gäller sålänge som jag bara håller mig frisk vill säga, annars får jag proppa i mig medicin innan och pallra mig iväg ändå, på söndag är det tävlingen som gäller får hoppas huvudvärken är helt borta då.

Jag hinner inte med att bara sitta hemma och inte göra någonting. Har så mycket annat jag måste hinna med också. Till exempel gå till skolan. Jag kommer ju efter nu men jag hoppas att detta ger med sig till måndag! Ska söka upp en läkare för jag kan inte hålla på såhär längre.


Kommentarer
Postat av: Ida

Är valparna samma ras som Tekla? Magnus är inte glad i djur egentligen men Tekla har han fastnat för konstigt nog. Efter jag visat bilderna på valparna igår så var han nästan påväg upp till dig för att hämta en ;) Men jag konstaterade att jag vägrar gå hemma med både hundvalp och bebis, känns som om det räcker med bebis faktiskt, haha!



Hoppas din huvudvärk ger med sig så du kan få en bra helg! Kram

2009-10-02 @ 15:03:07
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0