Fredag och plockdag..

Jag ska börja min dag lugnt idag med en ansiktisbehandling nere i stan, sedan kommer tempot under dagen att succesivt öka. Först så ska jag handla och sen blir det hem och städa på utanför huset och inne i huset. Johan städade inne i huset i tisdags med valparna hårar så mycket så det är nog dags igen nu. Sen framåt kvällen så tittar mamma och pappa in på lite kvällsmat så de slipper laga en massa mat nu när de ska iväg.

Utomhusstädning består idag av att plocka upp det som går att rädda ur trädgårdslandet, köra bort mina övervintringsväxter till mormor och eventuellt plantera lite höstväxter på framsidan vi får se vad jag hinner under dagen. Nu är det en runda till stan som gäller iaf. Kanske återkommer! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0