Halloween..

Nu är det tydligen halloween vilket jag har lagt märke till iaf men jag firar inte för fem öre, det är liksom inte min grej. Det märktes på Jobbet igår att det var den helgen för vi fick besök av både "rånare", "tomtar" och ishockeyspelare. En och en annan zombie var nog inne och handlade med skulle jag tro. Sån tråkig grej att fira, jag kanske är gammalmodig jag vet inte men jag är inget fan av halloween iaf, jag skulle väl kunna tänka mig att köpa en pumpa och gröpa ur och sätta ljus i bara för att det är fint men där går gränsen sen. Jag firar Allhelgonahelgen! Jag och Johan ska gå ner till kyrkogården ikväll och tända två ljus och sen blir det myslördag.

Nu ska ag åka och jobba, ser att jag suttit här för länge så nu måste jag åka! Återkommer med uppdatering.

Firar ni halloween?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0