Klarade av tentan!

Nu har jag varit uppe i Jönköping och skrivit tentan och jag fixade den, det är så skönt och nu kan jag slappna av. Tyvärr är det alltid så efter en inlämning eller tenta att jag får huvudvärk dagen efter när alla spänningar släpper och ikväll åker valparna med så det är som uppgjort för en dunder migrän imorgon. Mer rapporter om hur jag har klarat morgondagen kommer imorgon. Har jag tur så blir det bara lite eller inget alls. 

VÄLDIGT SKÖNT ATT HA KLARAT TENTAN I ALLA FALL! Nu blir det ingen mer tenta för denna terminen.

Snart ska jag, Siri och Tekla ut och gå en liten promenad sen blir det in till stan för att lämna valpisarna och eventuellt så blir det en liten tur till klubben för att träna agility med! INget mer plugg för denna veckan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0