Ledig pluggdag..

Då var det återigen onsdag och mitten på veckan. Idag är det plugg, städ och lite olika telefonsamtal som gäller. Men i första hand så är det tentaplugg som gäller för min del. Nu har ÄNTLIGEN alla hundar slumrat till för en liten powernap. Idag tog det en timme innan jag hade fått i mig mitt morgonkaffe innan jag var färdig med hundarna. De som tar mest tid är ju valparna. Nu åker snart en av dem så då blir det bara en kvar och då blir genast allting mycket lättare. Vi slipper ha valpgården och det är lättare att hålla reda på en valp och inte två.

Idag blir det nog lite agilityträning i trädgården, jag och Siri måste träna på slalomingångar så det blir att åka bort till mamma och bygga upp en cirkel så att vi kan träna på det. Orkar faktiskt inte dra iväg till klubben själv idag, det var ingen som ville haka på så jag tror att jag och siri blir hemma.

Idag ska jag kolla upp om jag kan anmäla oss till varberg men det hoppas jag att vi kan, jag måste få veta idag. Nu är det anatomi som gäller för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej hej, jag och Hampus hoppas att du och Siri kan hänga med till Varberg! Kram

2009-10-14 @ 15:20:41
URL: http://emilieochhampus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0