Måndagmorgon!

Då har måndagen gjort sitt intåg och jag kunde inte sova särskilt länge idag tyvärr, mitt huvud protesterade så det var bara att pallra sig upp ur sängen och sätta på kaffe. Nu sitter jag i soffan under en filt med kaffe och nyhetsmorgon, myspys!

Idag är det skolan som gäller under eftermiddagen och på schemat står det bollek vilket jag tror blir jättekul. Sen i eftermiddag och kväll så blir det fortsättning på pluggandet från igår och kanske lite matlagning.

Igår så hann jag med nästan allt det som jag hade tänkt mig, jag pluggade hela förmiddagen sen var det en snabbis in till stan och greja lite. Efter det så var det hem och äta lite, gå ut en sväng med hundarna och fortsätta med pluggandet. Johan gjorde lite pannkakor på kvällen så vi fikade lite på kvällen och sen somnade jag som vanligt framför tv:n och vaknade igen vid nio och gick då och la mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0