Mycket gjort!

Idag har jag varit ganska så effektiv tycker jag, har hunnit med att göra en fältstudie ute på Solstrålen, dammsuga, träna agility och lagat mat. Fast jag ska itne ta på mig all ära själv för Johan har hjälpt mig en hel del faktiskt.

Träningen idag kändes lite si och så, Siri var inte riktigt fokuserad men sista gången så gick det helt okej. Vi får hoppas på en bra tävlingsdag i falkenberg iaf. Vi satte ju ribban förra helgen, har vi viljan på vår sida så höjer vi den har vi mindre fokus och samspel så sänker vi oss. Det är det fina med agility att det kan gå precis hur som helst.

Nu är vi sedan en vecka tillbaka inne i oktober och det är en mörk månad men även en rosa månad. Jag har ju en kärlek för rosa så det är inte svårt för mig att införskaffa rosa grejer som stödjer bröstcancerfonden. Just i oktober så skänker man en extra tanke till alla dem som mist någon, mycket på grund utav att man påminns av det mycket mer i oktober. Vilket är bra för pengar till forskning behövs.

STÖD BRÖSTCANCERFONDEN OCH KÖP ETT ROSA BAND!

Se hela bilden


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

rosa månaden är BRA, inte bara för att den är rosa ;-)

tävla gärna om en rosa sjal i min blogg!



kram

2009-10-08 @ 11:21:26
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0