Plugg, plugg och åter plugg..

Igår var jag i stan på förmiddagen, i trädgården första delen av eftermiddagen och inomhus och städade och lagade mat sen sista delen av eftermiddagen. På kvällen var mamma och pappa här och åt lite och vi hade jättetrevligt. Med andra ord så pluggade inte ens jag i 5 minuter igår och nu har jag lite ångest känner jag. Drömde mardrömmar om tentan nu på morgonen så jag skuttade upp ur sängen redan klockan halv åtta idag och har nu läst i en halvtimme. Ikväll ska jag jobba så förmiddagen kommer bestå av anatomiläsning.

Jag hinner alltså inte sitta här mer. Imorgon ska jag träna agility med så det är bara att plocka fram boken nu. Skriver kanske någon rad under kvällen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0