Regnlördag och sofflördag..

Idag infinner sig ett riktigt skönt lugn här hemma, det är precis som om att hundarna känner av att det är jättetråkigt väder ute. För alla fyra gör inget annat än sover, valparna har precis busat lite men busstunderna för dem är inte så länge.

Idag ska jag jobba vilket jag verkligen inte känner för, mycket på grund utav att det är en så mysig innedag. Jag har precis druckit en kopp kaffe och jag har fortfarande inte pallrat mig upp ur soffan ännu. Vissa dagar är riktigt mysiga.

Huvudet värker inte idag, mer än att det knappt känns så skulle jag proppa i mig medicin så skulle jag nog inte känna av den men har ätit mycket redan så jag avvaktar. Hoppas på att jag ska slippa ta idag, men får nog plocka med mig några tabletter till jobbet uti fall att. Jag tänkte nog att jag skulle trottsa det dåliga vädret och ge mig ut en promenad med de stora hundarna innan det är dags att jobba för lite frisk luft behöver jag om jag ska klara av att stänga in mig ikväll.

Dags att gå och klä på sig ordentliga kläder och ge sig ut i skogen en sväng.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi hade likdanat med små flugorna, ingen aning om vart de kommer ifrån, men det borde vara från ventilationen på något sätt. Vi får se i framtiden om det blir någon hund kanske =) Ha det så gott! Kram

2009-10-03 @ 12:40:36
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0