Så ROLIG turnering!

Idag har vi haft turnering 2 i kursen och vi hade så roligt, jag glömde till och med bort tiden vilket gjorde att jag fick springa till stationen i illfart. Tog mig från idrottshuset till stationen på fem minuter. Men jag tror inte att någon på tåget ville sitta i min vagn iaf för jag hade först hållt igång i tre och en halv timmar med hinderfotboll och sen sprungit ner till stationen så fräscht var nog det sista som jag luktade iaf.

Nu ska jag strax ställa mig och laga lite mat och sen blir det att storstäda bort allt vad valpar har hetat ifrån lägenheten och sen blir det lite torsdags "fredagsmys" för min del för nu tar jag helg. Jag ska dock jobba hela helgen men imorgon är jag ledig fram till fyra och då tänkte jag att jag enbart skulle göra sånt som jag gillar. Det behövs efter en veckas tentaplugg nu. Siri har varit lite dålig idag men jag bara hoppas på att det ska ge med sig!

Iaf så äger laget luftens hjältar trotts att vi inte vann! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0