Sjuk hund..

Idag har jag varit ledig ifrån skolan men jag har fått tillbringa dagen på veterinärsjukhuset i Jönköping med Siri. Inatt har hon kräkts en gång i timmen och hon får inte behålla något. Som tur väl är verkar det som om att det är något som satt sig ivägen i tarmarna efter magsäcken. Så att som det ser ut nu så är det inte samma sak som förra gången. Men vi har inte fått det ordentligt bekräftat ännu.

Är det samma skit igen så vet jag inte vad jag göra, men det återstår att se men bra mådde hon inte inatt och idag på morgonen i alla fall. Vi får bara hoppas men det var inte annat än att man blev ledsen idag på morgonen när det hade dragit igång igen, tankarna börjar ju gå till hur vi ska gå vidare med henne. Ska hon behöva må så dåligt som hon gjorde hela förra hösten. Men som sagt har vi tur så är det bara något som har satt sig ivägen i tarmarna. Vi får besked imorgon eftermiddag och det är bara att hålla tummarna. Kände mig också uppgiven eftersom att hon nu verkligen har mått så himla bra under våren och sommaren, men vi får se.

Ikväll tar vi det lugnt med lite tacos och tv- mys. Fast jag har inte sovit många timmar inatt och jag ska upp klockan sex imorgon och jobba så jag tror att jag ska sova snart!

Kommentarer
Postat av: Emilie

hoppas att siri blir bra och att det inte är något allvarligt!!! Hampus ger Siri en stor blöt hundpuss! Kram

2009-10-24 @ 09:53:36
URL: http://emilieochhampus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0