Torsdag och helg.

Nu har jag varit iväg och tränat lite slalomingångar med Siri och tränat slalom med Tekla, sedan avslutade vi med en liten godisruta. Valparna var också med och tittade på och det räckte för att de skulle bli trötta för nu ligger här fyra riktigt utslagna hundar på golvet. Tror knappt att de skulle vakna av en jordbävning.

Gick i vilket fall jättebra, Siri behöver träna på kommandot slalom så att hon kan går in rätt trotts att jag kommer på fel sida. Så idag har jag bara låtit henne springa i slalom och ibland så tog vi ett hinder emellan. Tekla och jag har tragglat slalom en liten stund och idag gick det inte riktigt lika bra som förra gången men det är bara att jobba vidare. Vi avslutade med en lite godisruta så att de skulle få använda sin näsa lite och det gick jättebra.

Jag trodde att jag skulle jobba i eftermiddag ute på kärda fritids men det visade sig att det inte var förens den 5: november. SÅ TYPISKT MIG! =) HEHE.. Så det blev hem och plugga i några timmar och sen iväg för att träna med hundarna.

Min helg börjar ikväll och imorgon ska jag på ansiktsbehandling, sen blir det städning, lite pluggande och på kvällen kommer mamma och pappa och äter lite för de ska iväg utomlands så tänkte vara snäll och bjuda på lite mat. Nu är det anatomi resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0