Träning med Teklis..

Idag har jag och Tekla flytt skeppet och åkt till klubben för att träna lite lydnad. Idag var en sån superdag, hon hade all uppmärksamhet på mig och idag visade hon även lite intresse för bollen. Jag måste hitta en bra retning på henne så att jag får henne riktigt motiverad. Men som sagt så har hon inte varit så duktig som hon var idag, känns så skönt när det går framåt.

Imorgon blir det Solstrålens förskola för att ha en fältstududiedag vilket jag hoppas blir roligt. Sedan på eftermiddagen så blir det städning och agilityträning som står på schemat.

I skolan idag så höll jag i uppvärmningen och ett pass i volleyboll, uppvärmningen gick jättebra och mitt betyg ifrån läraren var att jag hade potential att ta ett jobb på friskis och svettis så det kändes ju bra. Volleybollen gick lite si och så, vi gav instruktioner alldeles för krångligt men man måste testa för att lära sig. Deltagarna hade i vilket fall roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0