Träningstävling i solskenet!

Det var den söndagen det och nu är det sanrt dags att påbörja en ny vecka. Dagen idag har bestått av träningstävling i Smålandstenar som gick jättebra och man fick verkligen ett lyft efter nederlaget ifrån förra veckan. Tappade lite av lusten så men nu känner jag att den kom tillbaka. Hade det inte varit för den envetna slalomen så hade det gått jättebra idag men vi får bara träna vidare. Siri har lite för bråttom när hon ska emellan stolparna helt enkelt och det får jag jobba på.

Eftermiddagen har tillbringats i min anatomibok och nu känner jag mig rätt slut i huvudet men ska försöka gå på det en liten stund till nu innan jag tar kvällen. Det är tur att vi är lediga nu i två dagar innan vi ska skriva på onsdag. Sen går vi bara torsdag och ledig fredag, jag behöver några dagar ledigt nu eftersom att jag ska jobba två helger till i rad nu. Dags att ta tag i pluggandet igen efter en lång paus med bad och lite vovvegos. På onsdag åker valparna iaf och det faktiskt lite skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0