Trött fredag!

Det ska bli skönt med ledighet i helgen för nu är jag trött efter att ha arbetat tre helger i rad och efter besök av valparna. Idag sker ett valpbyte och enligt uppfödaren så ska dessa två valparna vara mycket lugnare än de vi har nu om så är fallet så blir nog jag lite av en ny människa igen! =)

Nu ska jag strax med lite nerver i magen ge mig av emot stan och tåget till Jönköping. Igår var tåget en timme försenat så vi var ett gäng som tog bilen. Det som gör att jag har nerver i magen är att jag vet inte om bensinen i volvon räcker men det är väl bara att hålla tummarna, om någon läser nu på morgonen kan ni väl tänka på mig!'

Dags att fixa det sista, ikväll blir det tjejmiddag med det gamla bf-gänget! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0