Uppdatering om min huvudvärk!

Lovade igår en uppdatering av min huvudvärk. Det är nog såhär att jag har inte hunnit med att känna av den idag. När jag kom hem så slöade jag till i en timme och då kände jag hur den sakta med säkert kom smygande men sen tog jag tag i min städning och då var det precis som om att den försvann. Jag hoppas att den håller sig borta för jag är trött på huvudvärk nu. 




Nu har jag i vilket fall tagit mig en vals med dammsugaren och en vals med moppen. Det blev en dust inne på toaletten med handfat, badkar och toalett också som vanligt och som vanligt vann jag även idag. Nu ska jag bara hämta in mattorna och sen blir det lite matlagning och undertiden som potatisarna kokar så blir det en MYCKET välbehövd dusch.

STÄDNING vs. NINA 0-1
MATLAGNING vs NINA 1-0 (är på språng)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0