Fredag och ännu en ledig helg att beta av..

Nu har jag intagit liggläge och tagit helg, egentligen så skulle jag jobbat i helgen men nu har jag bytt så jag blir ledig två i rad nu. Efter denna helgen så får jag dock arbeta tre eller fyra i rad men det får vi klara av det också.
Idag har jag varit uppe i Jönköping och haft friidrott med skolan, det var blåsigt,kallt och regnigt men ändå jätteroligt. Jag trivs verkligen i min nya klass känner jag och det är inte alls samma krav ifrån skolen heller.

Nu ska jag ta och koncentrera mig på att inte göra någonting för trotts att jag är ledig så blir det fullt upp i helgen, släktträff imorgon, utställning med Tekla och träning med agility med siri på söndag och vips så var helgen slut!

kanska uppdaterar i helgen!


Kommentarer
Postat av: tone

Hei og hopp

Så fin blogg du har:)

Jeg er eieren til Princess, søsteren til Siri:)



Hadde vært motsomt om vofsene våres møttes en gang? Kanksje på kenneltreff om det er i høst?

Princess bor med meg og min samboer i Oslo.



nettsiden er ikke oppdatert, men jeg er på facebook om du vil adde meg som venn der..der heter jeg toneblond



ha en fin helg:)



ps: Princess hilser masse til søster Siri:)



har du mange valpebilder av kullet?da hadde jeg blitt kjempeglad om du kunne mailet over noe til meg:)

2009-09-04 @ 19:31:03
URL: http://www.tonepom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0