Fredag och helgen kommer med stormsteg.

Idag är det fredag och jag har klarat mig ifrån fler nattliga besök på toaletten vilket är skönt. Var säkert bara något som jag ätit med inte tälde helt enkelt. Idag är jag ledig men imorgon och söndag så är det jobb för hela slanten som gäller sen på måndag och tisdag så är det hajk med skolan. Idag så ska jag baka jättemycket, först så blir det bort till mamma nu och äta lite fredagsfrukost och sen så blir det in till stan och handla allt som behövs både för matlagning och bakning. Jag ahde tänkt mig att baka lite bullar, hallongrottor,(dumlekakor) och cupcakes men vi får se hur långt jag kommer under dagen. Måste i vilket fall fylla på i min tomma frys.

Blir nog en tur till skogen med hundarna också under dagen, vi får se helt enkelt vad dagen har att erbjuda. Dags att åka till mamma för lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jösses, önskar jag hade din energi till bakning jag med! Problemet här är att frysen är så full med skit så det knappt går in en pinal till. Alltså behövs den rensas oxå, pju! Vi får se vad orken håller till idag. Hoppas du får en bra ledig dag! Kram

2009-09-11 @ 08:55:26
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0