Hajk -09

Jag har ju lovat en uppdatering ifrån hajken som jag var iväg på natten till tisdag. Jag kan säga att vi hade verkligen jätteroligt och vi kom verkligen varandra närmare i klassen. Längtar verkligen till vemdalen då vi ska tillbringa en hel vecka i det roliga gänget!

Pigg och allert klockan kvart i sex på måndagsmorgon och redo för att åka på hajk.

 Blött i gräset så var väldigt tacksam över mina stövlar!

 Team åtta i Klasskampen, vinnarlaget! hehe..



 Middagsdags, det är gott med mycket fika och mat!

 Godmorgon! På morgonen klockan sex var det 2 plusgrader och vid åtta på morgonen när det var dags att gå upp var det 4 plusgrader.  Jag och Sandra startade då klubben "våga vägra gå upp" Var ju så mysigt i sovsäcken!

 Städning av toaletterna! Inget kul göra för grupp 8-9.. Hade hellre fält tält.

För att summera dygnet så hade vi jätteroligt och jättemysigt! På kvällen så hade vi även lägereld och spökrunda! Ser fram emot en hel termin i denna kurs och klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0